Startup marketing (»Growth hacking«): triki, orodja in trendi - Notranjski muzej
Show menu

Startup marketing (»Growth hacking«): triki, orodja in trendi

Četrtek, 14. 11. 2019, ob 17.00 uri, v PIP-u,

Kaj je startup marketing in »Growth hacking«?

Kako poteka indentikacija uporabnikov (research & analiza), iskanje uporabnikov (kanal/medij), nagovor (komunikacija)?

Katere statrup strategije poznamo (Free / Referral / Exclusivity / Platform Hacking)?

 

Na odgovore na ta vprašanje boste dobili na delavnici, ki jo bo vodil Jure Dolar. Primere vam bo predstavil na konkretnih primerih kot so: Airbnb, YouTube, Dropbox, Buffer … Z udeleženci pa bo tudi delil 1:1 nasvete za njihove probleme

Jure je navdušenec nad marketingom, tehnologijami, športom, potovanji in še čem. Je nekdanji soustanovitelj in CMO startupa Fieldoo nogometnega omrežja za nogometaše, agente in klube, med drugim je tudi sokreiral celoten brand Dejana Zavca v njegovih šampionskih začetkih.

 

Danes se kot podjetnik posveča startup marketingu (digitalni & social media marketing), »growth hackingu«, komuniciranju, distribuciji vsebin, iskanju novih komunikacijskih kanalov ter odkrivanju novih trendov. Prav tako pa tudi klepetalnim robotom (ang. chatbot) na pogovornih platformah, za katere verjame, da so prihodnost komuniciranja med uporabniki in organizacijami.

 

Poleg tegatudi piše za različne publikacije in bloge; med drugim tudi za TheNextWeb, enega vodilnih svetovnih tech blogov. O digitalnem marketingu tudi predava in izvaja delavnice ter nastopa v vlogi mentorja oz. svetovalca zagonskim ter ostalim podjetjem.

 

Dogodek je namenjen potencialnim podjenikom, startup podjetnikom in tudi scale up podjetnikom.

 

Na dogodku se bo predstavila tudi SPOT točka regije (Gordana Fatur).

 

 

Prijave: https://forms.gle/BpfRmiNBZ8rPWPdx6

 

Moderator: Nejc Konjevič, PIP.

Več informacij na nejc.konjevic@inkubator-postojna.si.

 

 

******

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«