Na dogodku bomo izvedeli kako zasnovati osnovne elemente poslovnega modela.
Na delavnici bomo spoznali kako zastaviti oglaševalske cilje na facebooku in spoznali korake na katere moramo biti pri oglaševanju pozorni.
Na dogodku bomo izvedeli več o certifikatih v turizmu, kaj pomenijo in kako jih pridobimo.
Poslovno idejo spremenimo v poslovno priložnost.
Usposabljanje je namenjeno oblikovanju novih ali izboljšanju obstoječih storitev ali produktov preko razumevanja znanih in neznanih potreb uporabnikov
Osnovna znanja, pridobljena na prvi delavnici, bomo nadgradili s pripravo oglaševalske kampanije.
V drugem delu bomo na podlagi rezultatov prvega dela oblikovali poslovni model.
Zgodba je eden najpomembnejših prodajnih elementov. Kako jo zapisati, da bo dovolj privlačna boste izvedeli na predavanju.
Generacija turistov, ki bo potovala v naslednjih desetih letih, bo imela popolnoma drugačna pričakovanja in zahteve kot sedanji turisti.